úterý 17. června 2014

Hry z E3, které si pravděpodobně koupím

I když oficiálně E3 skončila před 5 dny, všechen materiál jsem vstřebával až do dneška. Na letošní E3 se méně kecalo, více trailerovalo a celkově byla akce víc než kdy jindy pro hráče. Tak, jak to má být. Her je tolik, že si musí vybrat úplně každý. Já mám vybráno toto:

Letošní E3 stála za to


White Night



K zaujetí touto hrou mi krom traileru stačila jména, kterýma se autoři při tvorbě inspirují. Hitchcock, Polanski, Lynch. Inspirace filmem Kabinet doktora Caligariho navrch ze hry dělá must have záležitost. Jinak jde o klasický survival horror, který si hraje s prvky světel a stínů. No, herně to asi nebude nic moc, ale atmosféra doufám výborná.

Inside



Tady není nutné něco vysvětlovat. Hra od tvůrců Limba, takže se nemusím bát, že se to bude blbě hrát. Graficky je to krásné, podobně jako Limbo. Zaujal mě příběh, který z traileru vypadá, že by mohl mít nějakou myšlenku. A jestli na tom nedělaj nějací stupidní scénaristé, tak zas budou lítat desítky.

Alien: Isolation



Survival horrory jsou buďto naprostými propadáky (Daylight) nebo jejich popularita vzrůstá
každým dalším shlédnutím na Youtube (Amnesia, Outlast). S odkazem na první film Aliena je tu šance, že se tato hra zařadí do druhé skupiny. Hraje se zde za Amandu Ripley, což je dcera hlavní hrdinky z původního filmu. Jestli se koupě této hry oplatí už můžete odhadovat při sledování prvního vydaného gameplaye.

Far Cry 4



Hrál jsem trojku a ta mě bavila hodně. Do té doby, než jsem musel lovit žraloky jen proto, abych si z jejich kůže udělal objemnější peněženku. Chápu, že takové nesmysly v podobných hrách prostě bývají, a tak jsem prostě zatnul zuby a zaměřil se na příběhovou linku. Ta byla fajn, hlavně mise na tripu. Pokud něco v Ubisoftu neposerou a posunou tu kvalitativní hranici zase o kousek výše, tak za to dám snad i plnou cenu.

Oddworld: Abe's Oddysee



Tato hra je umění. Navíc má super příběh a atmosféru. Nikdy předtím a ani potom jsem nehrál hru, která by Aba v oboru předčila. Koupím už jen z úcty k autorům. Jen mě mrzí, že hra vyjde prvně na PS4 a ne na PC, kde (kde taky jinde) debutovala. Jinak i z této hry už jsou k vidění nějaké gameplay záběry.


The Witcher 3: Wild Hunt



Nový Witcher patřil, minimálně ve střední Evropě, k nejsledovanějším hrám výstavy. Na Microsoftí konferenci byl ke shlédnutí i několikaminutový gameplay. Popravdě by v takhle pojmenovaném článku neměl Witcher ani být, protože ho mám už něco přes týden předobjednaný. Hra mě láká slovanskou mytologií, protože té si bohužel jinde v herních světech neužijeme. I když jsem velký fanda Zaklínačských her a knih, ani jednu jsem nedohrál do úplného konce. No, mám na to něco přes půl roku, tak snad to doženu.

Jak jsem psal na začátku, letošní E3 byla hrami nabitá a já vybral jen pár nejzásadnějších kousků. Určitě se ale těším taky na slibné hry jako je No Man's Sky nebo Project Spark. Ale o těch snad jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat