pondělí 19. května 2014

O co tady jde?

Zdravím všechny čtenáře.

Tento blog vzniká jako následovník původního blogu, kde jsem psal o hrách, které jsem koupil na stránce GOG.com. Psaní o těchto hrách mě baví a taky bych v tom rád pokračoval, ale na druhou stranu vést blog jen o hrách z GOGu je dost časově náročné a navíc jsem nepublikoval tak často, jak jsem chtěl. Postupem času sem přidám všechny články ze starého blogu (je jich pár) a budu prokládat novými.


Co tedy na této stránce můžete čekat? Jak už jsem řekl, tak:

- GOG okénko je pohled na hru, kterou jsem zakoupil na stránce www.gog.com
- Rozhovory s herními vývojáři, i když zatím jen indie vývojáři
- Retro hraní, kde rozeberu hry starší, než jsem já
- Zamyšlení nad vším, co se týká herního průmyslu

a taky čekejte na spoustu dalšího, co teprve vymyslím.

Doufám tedy, že má tvorba bude kvalitní a vy jako čtenáři se sem budete rádi vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat